- Kontakt:
- 02 / 330 23 50
- vrtec@vjg.si
Sodelujemo v projektih na državni ravni:
Projekti na mednarodni ravni:
Obogatitvene dejavnosti:
Osnovni cilji programa:
Program je usmerjen na delo z otroki, prav tako pa zajema izobraževanje tima varuhov za prenos znanja in praktičnih nasvetov pri izpeljavi dejavnosti v prakso.
Aktivnosti na ravni države je usmerjal Zavod Republike Slovenije za šolstvo. Osnovni namen projekta je bil povečati kakovost VIZ dela na področju jezika in zgodnje pismenosti otrok; najpomembnejši cilj pa je bil ustvarjanje spodbudnega učnega okolja znotraj vrtca, z operativnim ciljem dvigniti zavest o potrebi za izvajanjem večje diferenciacije in individualizacije delovanja v skupinah in strokovnih delavcev.
Pridobljeno znanje na področju porajajoče se pismenosti predšolskih otrok poglabljamo in nadgrajujemo.
Vsa zapisana načela in izhodišča zasledujemo tudi v našem vrtcu in jih bomo še dodatno poglobili in udejanjali s prenosom pridobljenega znanja razvojnega tima v neposredno delo in med sodelavce.
(projekt se izvaja v I. starostnem obdobju)
(projekt se izvaja v II. starostnem obdobju)
V vrtcu bomo izvajali dva programa primerna za predšolske otroke:
Delovanje otrok pod vodenjem strokovnih delavcev se bo v programu osredotočalo na pridobivanje izkušenj za ekološko občutljivost in delovanje za trajnostni razvoj. To bomo tudi v tem šolskem letu dosegali z nudenjem možnosti raziskovanja in srečevanja z različnimi problemskimi situacijami v praktičnih dejavnostih s spodbujanjem aktivne vloge otrok.
Vsebine dejavnosti v najbolj osončenih dnevih poletja so usmerjene k skrbi za ozaveščanje posledic bivanja na soncu, k zaščiti pred škodljivim izpostavljanjem sončnim žarkom in k dejavnostim za ugodno preživljanje in primerne aktivnosti v vročem poletju.
Sestavljen je iz štirih stopenj:
Otroci bodo sodelovali, si ogledovali, se pogovarjali in spoznavali aktivnosti in postopke, ki oblikujejo vzorce ter pomagajo pri pridobivanju izkušenj in stališč za varovanje, ohranjanje in vzdrževanje zdravja ter s tem zdravega načina življenja.
Glavni namen projekta, za katerega so bila pridobljena evropska sredstva, je:
– Nadgrajevanje strokovnih kompetenc zaposlenih na področju vzgoje in izobraževanja
– Nadgrajevanje osebnostnih kvalitete ter veščin: fleksibilnosti, tolerantnosti, sposobnosti
– sporazumevanja v tujem jeziku, odprtosti, soočenja z morebitnimi lastnimi ovirami,
– Poglabljanje znanja tujega jezika na strokovnem področju,
– Pridobivanje sposobnosti povezovanja, prepoznavanja in spoznavanja drugih kultur, navad in življenjskih okolij,
– Krepitev osebnostnih lastnosti strpnosti, sodelovanja in sprejemanja.
Glasbene urice preraščajo v vaje pevskega zbora. V obliki igre jih izvajajo zborovodkinje, ki so usmerjene v zadovoljevanje naravne vedoželjnosti otrok in hkrati v nadaljnji razvoj njihovih glasbenih sposobnosti. S svojim delovanjem želijo otroke zaposliti na prijeten in zanimiv način, hkrati pa v njih vzbuditi ali vsaj delno pridobiti trajno potrebo po glasbenem doživljanju in izražanju.
Otrokovo likovno izražanje v mlajšem obdobju je likovno razmišljanje. Izdelki in risbice bogatijo prostore vrtca. Otroci se jih veselijo, so nanje ponosni, njihovi likovni izdelki so enkratni in neponovljivi. V vrtcu se bomo odzvali na povabila likovnih natečajev in kolonij različnih zanimivih ponudnikov in organizatorjev.
Živel je majhen ciciban,
je v vrtec hodil dan na dan,
je ljubil vse kar je lepo
in s prijatelji skrbel za to.
Papirko zjutraj čaka ga,
da ciciban mu hrano da.
Pa naj bo barvni ali črno-bel,
Papirko časopisa je vsakega vesel.
Ko je dan, ciciban ni več zaspan
in luči ne potrebuje,
zato jo pridno ugašuje,
da z elektriko varčuje.
Glej, kaj pa tu iz pipe teče?
Ciciban gleda in jezno reče:
“Zdaj varčujmo z našo vodo,
ko je ne bo, nam bo hudo.”
Na igrišču se rad igra,
ker rožica ga vsaka že pozna.
Rožica lepo cveti,
ker ciciban za njo skrbi.
Besedilo: Milena Čakrevski
Glasba: M. Štraus
Praznovanja, proslave in prireditve so tudi čas za druženje, veselje, zabavo, sproščanje in razvijanje pozitivne samopodobe (ob nastopih), ter spodbujanje in spoštovanje truda vloženega v napore vseh sodelujočih posameznikov, tako otrok kot odraslih.
Helen Kelle